Saturday 9 April 2011

saya adalah saya..

assalamualaikum.haii everyone kalo ade la yg view my blog..saya adalah saya..kenapa saya tetibe je nak tulis pasal ni eh??hurmm sebenarnye bagi saya jadi diri sendiri is much better..susah la menyamar..contohnye mcm kalo da diri tu mcm saya x tau nak dok diam banyak cakap n mangada-ngada..so just be like that..x yah nak control ayu ke bajet cun ke..penat la penat..tipu la kalo sya kate saya x penah menyamar hakikatnya semua org penah menyamar..and bila menyamar tu rase mcm plastik sgt sgt...rase mcm apa yang aku wat ni?pastu malu sendiri sebab at last diri sebenar tu akan muncul gak..so plz dont pretend..it just hurt..not only u but others feeling too...sebab bila org jugde u pada awalnya mcm sopan tapi tetibe je jadi over..so org akan kate budak ni bajet je..im so sorry saya pon x tau ape yg saya merepek..but by tulis kat sini rase mcm lega sikit..hurmm...jangan mara haa..

2 comments: