Wednesday 13 April 2011

Model Jatuh2..:(

Assalamualikum..hai semua..arini entry tentang Model!! ok just now  mase aku tengah melayari youtube aku bukak la vid pasal modeling then ade lak suggestion vid pasal model jatoh mase memperagakan baju..seriusly mmg kelaka habis aku tgk..ketawe mcm org gler la..tapi pastu aku banyak2 istifar-istifar..kesian kat model2 tu..menanggung kesakitan yang teramat sangat..aku yang biase pakai heel 2 inci setengah pon sakit bile terpeleot ni kan diorg yang pakai heel yang teramat tinggi berinci-inci beb..huh aku boleh bayangkan la penderitaan diorg ni..kasot dah berinci2 pastu design pelik2..mane la tak jatoh nak seimbangkan badan pon x dapat haa...yang aku x tahan tu diorgnye runaway..dah la model tu punye baju panjang berjele-jele pastu kasot yang ntah hape2..jalan kat runaway yang sangat mencabar ok..siap ade tangga pastu ade bende tergantung2 rase diorg ni dah mcm nak masuk fear factor pulak..adoi ni runaway laa bukan explorace ke hape..kesian betol...ape2 pon mungkin diorg nak jadi creative kot..so hope korng tgk la vid yang aku ambik kat youtube ni layan la yea..model yang jatuh-jatuh...till then darling..jgn mara haa..assalamualikum..:)






2 comments: