Thursday 15 December 2011

Rindu rindu rindu

Aku rindu..rindu sgt kat abah..aku x sanggup nak luahkan kat mama sebab aku tau mama lagi berganda-ganda sedih dari aku...jiwa aku sedih..setiap ketawa aku bagaikan tidak bermakna kerana aku rindu..aku rindu pelukannya, aku rindu senyumannya, aku rindukan suaraanya, aku rindu segalanya tentang abah...i just miss him so much..bila aku tgk video org kawin aku rase jeles sebab diorg ade abah, aku tgk family makan kat kedai seafood aku sedih sebab aku dulu pernah mcm tu, bile aku tgk org sambut birthday ngan abah diorg aku sedih, bila aku tgk accident aku trauma, bila aku dengar bunyi ambulan aku trauma and aku doa supaya org dalam ambulan tu selamat, Ya Allah sabarkan dan tenangkan lah hambamu yang hina ini...berikan ketabahan kepada aku dan keluarga ku...tempatkan lah abah ku dikalangan orang-orang yang beriman..al-fatihah...

No comments:

Post a Comment