Friday 21 October 2011

Kalau cinta...

Aku ni leh gak la di kategorikan dalam golongan yang jiwang..hehe..yup aku in a relationship sekarang ni..alhamdulilah ..biase la ade pasang surutnye..tak semestinye graf cinta tu konsisten je sepanjang masa kan..ade je naik turunnye..well manusia ni x de yang perfect..aku cube jadi insan yang sederhana dalam semua benda termasuk la bercinta..takot gak kecewa sebenarnya..tp cube gak kuat kan diri hadapi dunia percintaan ini.,.bagi aku la..kalau cinta lepaskan..quote ni bf aku yang selalu sebot..mule2 mcm pelik gak la tp bile aku fikir balik betol la quote tu..orng normal kalo bercinta pakat kongkong sane sini, marah-marah, and cek handpon la..bf aku ni jenis yang fikir logic je..bagi dier kalo bercinta x yah nak kongkong2 sgt..lepaskan bebaskan pasangan tu kalo betol dier milik kite dier jauh mane pon dier pgi dier kembali pada kite..yups thats is right kalo da jodoh x kan kemane kan kan..tp klo kite x usaha pon x mustahil jodoh tu leh ke mane-mane kan..cinta ni kompleks sebenarnye..knp kite selalu rase curiga?becoz ade skap insecure..aku x kate salah pon tok kite curiga tapi berpada2 la same mcm kongkongan..klo kite kongkong lagi la menjadi2 sebab lelaki ni egonye tinggi..x mau kalah..benda yang kite larang tu la benda yang diorg lag nak wat..ade sekali tu aku cakap ngan bf aku jgn wat ....................(xleh bgtau)...tup tup tak sampai 5 minit dier wat gak..mgamuk sakan aku sampai hentak bonnet keta(ganas minah ni)..hehe..pastu kiteorg pon gadoh laa..jwapan dier senang je..dier rase mcm aku mcabar dier so dier wat laa..byngkn la betape sakitnye hati aku ni..hehehe..then aku realize that lelaki ni x lut ngan perkataan jangan..they just loves to break the rules..aku sebenarnye x tau pe yg aku merepek ni..sorii la u olls kena bace bende ni..p/s: sebnrnye serabot ngan psm pastu mlalut...:)

No comments:

Post a Comment